Firar slutet på julen 

Julen har varit fin med mycket familjehäng, mat, lek med brorsöner (är helt slut) och Downton Abbey-rejs. Har tittat på så mycket Downton Abbey att jag ser likheter med serien i mitt eget liv och människor omkring mig. Drömmer om dem på natten. Tog ett par välbehövliga pauser ändå med ett par promenader.

Julen har varit grön men ändå vacker: IMG_5673

Jag och sambon firade jul på olika håll så vi väger upp det med ett par dagar på hans landställe. Hoppas hinna läsa och planera manus. Tillbringade slutet av juldagen i trapphuset eftersom sambon kom på den briljanta idén att låsa överlåset (när jag bara hade vanliga nyckeln). Men, passade på att göra lite research om min knepiga rättstvist jag vill skriva om och hittade många bra uppslag så nu är jag riktigt sugen på att spåna vidare. Uppkopplingen på landet är galet seg så laddar upp lite mer bilder senare.

Önskar er ett gott slut på julen!

Heléne

Leave a Reply

