Dagens

Dagens känsla:
86ee69ec5d17fd8ece469bb684429d4f

Ramlade över denna bild på Pinterest efter att problemen hopade sig på jobbet. Och herremingud vad bilden stämde bra in på allt just då.

Dagens snyft:

HIMYM-Season-4-Promo-how-i-met-your-mother-7569401-767-482 (1)

Sista avsnittet av How I Met Your Mother. Har avverkat den där serien under några år nu, tittat från och till och har dragit ut på det eftersom jag inte vill att den ska ta slut. Men allt gott har trots allt ett slut. Och jag grät en hel del sista avsnittet. Jag tycker det var fint.

Dagens roliga grej:

Att jag ÄNTLIGEN varit produktiv. Har haft noll energi till mitt skrivande de senaste dagarna men idag kom det tillbaka. En lite lugnare vecka väntar på jobbet och bara den vetskapen ger mig skrivro.

Dagens läsning:

Johannas första kapitel till Harlequin-tävlingen. Ett farligt bidrag vill jag lova…

Dagens skriv-outfit:

Besparar jag er en bild på. Den är som alltid oglassig. Men galet skön – världens bästa hemmabyxor från Twilfit och en huvtröja till det. Älskar skriv-outfits. Hatar strumpbyxor.

/Heléne

2 thoughts on “Dagens

    • Hahaha ja.. men jag kanske skulle börja med en sån bildserie någon gång. Får i sådant fall bli när jag har lite fler outfits att välja mellan, nu kör jag väldigt mycket samma.
      /H

Leave a Reply

