En förträfflig lördag i bilder

Fästmannen (åh gud vad jag gillar den benämningen) fyller år på måndag så jag passade på att fira honom idag med långfrukost och finmiddag (bilder från middagen kommer längre ner).

Närbild på festligheterna:

Till frukosten läste jag den här vackra och sorgliga artikeln och grät. Det är sällan jag gråter till morgontidningen. Av någon anledning lyckas jag fixa distansen till alla hemskheter men imorse rann tårarna:

Sedan skrev jag och drack nya favorit-teet, Sir William, ur romance-koppen:

Därefter läste jag lite ur nästa Rödvinsbokcirkel-bok och åt pannkakor:

Sedan badade jag bubbelbad, drack vin och läste advokatromance:

Och avslutade kvällen på Volt med födelsedagsbarnet-to-be. Här ser vi älg på boveteknäcke:

Och världens godaste ost med lönnsirap:

Tänk om alla lördagar var såhär…

/Heléne

2 thoughts on “En förträfflig lördag i bilder

Leave a Reply

