På väg

Nu är det äntligen dags för resan jag och pojkvännen väntat på så länge. Först blir det Miami, sedan en dag i Everglades för att titta på alligatorerna, sedan bilar vi till Hemingways favvo-ställe Key West och avslutar med fem dagar i New York.

20131225-092529.jpg

Är redo för långflygning med gamla manuset på datorn, Creating characters av Dwight V. Swain (en välbehövlig bok just nu eftersom jag känner att det är karaktärerna som är den största bristen i gamla manuset), det sista av The magicians och mina sköna Uggs.

Önskar er en fortsatt bra jul och så ses vi här på bloggen (utlovar bilder från Sloppy Joe’s bar och Strand Book store och så förstås den obligatoriska valfri-dryck-i-motljus-tillsammans-med-manus-eller-bok-bilden.

/Heléne

3 thoughts on “På väg

  1. Ha en underbar resa! Är så avundsjuk på att du får uppleva New York. Jag funderar på att låta tredje och sista delen i min trilogi utspela sig där :-).

  2. Wii! Hoppas det blir precis så underbart som det låter.

    Jag har inte heller läst Jane Eyre (men sett filmen) men det hade varit kul att läsa Saragassohavet i bokcirkeln.

Leave a Reply

