Härliga fredag goes hard core fredagsmys

Vred till knät under löpturen imorse och har haft fruktansvärt ont hela dagen så jag struntade i en planerad AW och åkte hem extra tidigt från jobbet och tröstade mig med lite läsning.

read-until-i-feel-better

Efter lite egentid med läsning kändes det faktiskt mycket bättre. Och fredagskvällen kändes extra lång och även extra mysig. För även om det suger att ha ont i knät så var det lite mysigt att få komma hem lite tidigare på fredagen och bara få tycka synd om sig själv.

Så efter läsning i Gone Girl, som jag påbörjade någon gång i höstas men som jag aldrig fick möjlighet att komma någonstans i, så blev det På spåret, tacos och långfilm. Hard core fredagsmys. Det behöver man ibland.

Och nu ska jag läsa vidare i Gillian Flynns sjukt spännande bok innan jag tokdäckar.

/Heléne

One thought on “Härliga fredag goes hard core fredagsmys

  1. Hard core fredagsmys är precis vad jag pysslade med igår. Fast vi tittade på en film om Jack the Giant Slayer. För det var vad som sades att vi skulle se. Jag fogade mig och konstaterade att jättarna behövde hudvård…

Leave a Reply

